2017-05-24

Să ne deosebim de concurenți

În țara noastră primele instalații de spălătorie autoturisme self-service serioase au apărut mai bine de 3 ani. În mod sigur în următorii ani piața spălătoriilor auto self-service se va umple, serviciile oferite fiind atrăgătoare clienților, însă chiar și investitorii văd posibilități serioase în acest tip de afaceri. În anumite zone geografice procesele amintite duc la adevărate lupte de concurență. Interesul pe termen lung al proprietarilor de spălătorii auto este de a-și păstra poziția pe piață, de a-și păstra poziția pe piață față de personajele noi intrate pe piață. Într-un cuvânt, deosebirea față de concurența.

Înainte să trecem la strategia optimă, să stabilim un lucru. Nu există pe piață un sistem tehnologic – produs, tip echipament marcă -, care să nu poată curăța un autovehicul, în condițiile în care sistemul este instalat corect, sunt folosite soluțiile potrivite în acest scop și funcționează, este întreținut conform instrucțiunilor de utilizare. Dacă totuși această situație se ivește sau ați avut de a face cu această situație oriunde, puteți să fiți siguri că acesta se datora vreunei erori tehnice, deficiență de funcționare, sau produse nefuncționabile laolaltă. Ne vom referi la eventualele motive ale acestuia într-un articol separat.

Poate că vorbesc în dauna mea, a noastră, dar sunt nevoit să recunosc că m-aș afla în mare dificultate, dacă ar trebui să critic oricare produs prezent pe piața Ungariei din punctul de vedere al acestei condiții de bază. Desigur că toate persoanele, toți producătorii, toate produsele au povestea lor, caracterul specific izvorât din strategia de marketing și modul de funcționare, modul de rezolvare a problemelor tehnice. Evident că fiecare producător se ostenește să satisfacă, prin tipuri de produse categorizate, cerințele clientului respectiv, realizabile în locația dată, menite să servească scopurilor, ideilor respective. Astfel Dvs., ca și investitor, aveți posibilitatea de a achiziționa începând de la instrumente mici, electromecanice, montate în lade simple, mici exterioare, până la adevărate matahale, dotate cu elemente periferice extrem de performante, controlate prin calculatoare. Toate au însă un lucru în comun, și anume cu ajutorul lor pot fi curățate autovehiculele. Dacă acest lucru nu se realizează, atunci producătorul trebuie să-și asume responsabilitatea pentru vânzarea unui produs neadecvat, astfel clientul său fiind indus în eroare.

Astfel este evident că nu poate constitui obiectul exclusiv a unei strategii de afaceri eficace pe termen lung pentru doborârea concurenței achiziționarea și funcționarea unei instalații, care este capabil să spele, să curețe autoturismul. Oricine, cu oricare dintre produsele mai sus amintite este capabil să rezolve acest lucru.

Imaginați-vă numai momentul, în care încercați să vă asigurați poziția pe piață pentru 10-15 ani, într-un oraș mai mare, printr-o investiție de mai multe milioane de forinți într-un centru de spălare autovehicule care oferă serviciile de spălare și clătire printr-un singur buton apăsat. Apoi își face apariția următorul investitor, care nu face altceva, decât să ofere un program extra de dizolvare a insectelor inclus în instalația nouă, proprie.

În această afacere mai mult întotdeauna înseamnă mai bun.

Cum și Dvs., în calitate de consumator, căutați varietate de sortimente, tot așa și clienții Dvs. vor caută întotdeauna soluții de gamă largă. Nu acționează/acționăm așa din simplul motiv că instalațiile simple n-ar fi capabile să curețe autoturismul, ci pentru că cei mai mulți dintre clienți (chiar cei care aduc profitul extra) întotdeauna caută ceva mai mult, ceva mai special. Cine vrea “doar” să-și spele autoturismul, o poate face oriunde. Cine este mai sensibil și la modalitatea, la ambianța în care o face, este un client mai dificil de câștigat și păstrat pentru mai mulți ani.

În opinia  DiBO , multor clienți cei 15-30 de minute petrecute în spălătoria de autovehicule nu înseamnă numai timp petrecut cu spălarea autovehiculului. Clienții noștri încearcă să facă acest lucru cu stil, sunt deschiși la soluții speciale, caută lucrurile noi, mai eficiente și sunt extrem de sensibili la persistența nivelului de calitate al locației respective.

În acest scop, în cazul tuturor produselor  DiBO clienții au posibilitatea pe scară largă de a configura serviciile instalației de bază. Puteți să dispuneți  de toate acestea nu numai pentru satisfacerea utilizatorului final, ci și pentru obținerea soluțiilor care servesc nevoilor proprii de funcționare.

Cel mai important instrument al strategiei de durată este o  gamă cât mai variabilă de servicii, cu instrumente de calitate, realizat într-un mediu fără cusur.

Care sunt serviciile opționale, de care poate dispune sistemul integrat DiBO 2000

Instalația de bază a sistemelor integrate DiBO 2000 dispune doar de elementele de bază necesare funcționării. Așa sunt electromotorii în număr corespunzător configurației respective, pompele de apă aferente acestora, supapele, robinetele, cablurile, regulatorile, și structurile electronice de comandă. Această bază tehnologică poate fi completată în orice caz conform ideilor, pretențiilor concrete. Această aspirație este ușurată și prin utilizarea soluțiilor de spălare moderne, de consistență lichidă.

Programe de bază:

  • Spălare cu șampon
  • Clătire
  • Wax (Ceară)

Programe opționale:

  • Program de spumă prin aparat de împroșcat spuma
  • Program de dizolvare insecte
  • Program cu perie cu presiune joasă
  • Program cu perie cu presiune mare
  • Program de uscare fără pete (program de osmoză)
  • Program de curățare jantă
  • Program de spălare motociclete

Servicii de bază pe partea de utilizare:

  • Programare a sistemului prin panel tactil SIEMENS
  • Comanda unor stații de spălare, utilizare liberă, opțiune mod service
  • Comanda periferiilor prin interfațe de calcul
  • Sisteme diagnostice a periferiilor
  • Comanda pompelor de soluții în funcție de produs, stație de spălare,
  • Pornirea, setarea de interfațe client,
  • Funcționarea timerului,
  • Reglarea și semnalizarea nivelului la rezervoare,
  • Gestionarea aspectului financiar legat de folosire,
  • Setarea promoțiilor,
  • Setarea specialităților programate pe zilele săptămânii,
  • Modul de finanțe complex,
  • Registre despre funcționare,
  • Modul service,
  • Sistem diagnostic,
  • Nivele acces configurabile cu nume utilizator și parolă,
  • Acces de la distanță on-line,
  • etc…

Opțiunile pe partea de funcționare:

  • Comanda iluminării în stațiile de spălare,
  • Comanda iluminării pe fiecare stație în parte,
  • Comanda iluminării unității de spălare,
  • Comanda iluminării suprafețelor de reclamă,
  • Comanda funcționării barierii, poartei,
  • Setare program reglare liberă a apei calde/reci,
  • Comandă încălzire prin pardoseală (și timpul acesteia),
  • Comandă încălzire prin pardoseală pe stații de spălare (și timpul acesteia).

În toate felurile, recomandarea noastră este să vă informați, înainte de luarea deciziei finale de a investi, despre cantitatea, calitatea, concurenței existente în locația aleasă și în zona de aglomerație a acesteia, respectiv specificitățile serviciilor oferite de aceasta. Încercați să faceți un pic abstracție de prezent și să vă gândiți pe termen lung. Evitați soluțiile asemănătoare serviciilor oferite de concurenții, care sunt deja pe piață. Încercați să oferiți mai mult într-o calitate mai bună. Garanția cea mai bună unei investiții de succes de durată este unicitatea, soluțiile, care într-un fel sau altul ne fac sau ne pot face să ne distingem de ceilalți actori de pe piață.

Pentru că cel mai important este:

Să ne distingem de concurență

Întrebări frecvente , ,